ikizannesiiiiiiii Akşam açlık tokluk ölçemedim muhtemelen yenisini hemen alamayacağım için ölçemeyeceğim moralim bozuldu kızlar
Gizemmethn ikizannesiiiiiiii hiç bişey olmaz benim de gebelik şekerim çıktı diyete başladım ölçüm yapıyorum senin gibi hep normal çıkıyor sende diyet yapıyor mussun zaten hiç bişey olmaz Allah büyüktür
ikizannesiiiiiiii Fkr23 bayramdan sonraya kaldı almam bir sorun olur mu ki zaten diyet yapıyorum genelde yüksek 5günlük bir ölçümüm var bu endokrin bölümünün takibi amaçlınyeterli olur mu acaba pazartesi günü gel demişti çünkü doktor
ikizannesiiiiiiii ebcan94 pil hatası veriyor pili bitti gösteriyor bende pili bitti sandım yeni pil aldırdım 2 tane birini taktım aynı hatayı verdi bazen pillerde bozuk olabilir dediler diğerini de açtım taktım aynı şekilde aynı hatayı verdi
ebcan94 ikizannesiiiiiiii anladım bende benim cihaz bozuldu sanmıştım e-2 hatası veriyordu kanı çubuğa doğru süremiyormuşım ondan olmuş ama sizin hata farklıymış 😕
ikizannesiiiiiiii 2 sene önce almıştım gebeliğimde kullandım birde bu gebeliğimde 1 haftadan fazladır kullanmaya başladım öğlen ölçtüm çalışıyordu akşam birden bu hatayı verdi
Gizemmethn ikizannesiiiiiiii anladım yenisini alırsın bayramdan sonra diyetine dikkat et ekmek ne kullanıyor sun