asli1616 nilperab ben çok kullandım kullanabilirsin güvenle 36 haftalık hamileyim geçen hafta yine kullanmıştım enfeksiyon olduğu için
milatlas13 nilperab ben iki hamileliğimde de çok kullandım.hamileyken sürekli idrar yolları enfeksiyonuna yakalanmıştım.o ilaç çok iyi geliyodu
ozguler 10 gün önce kullandım ama hala geçmemiş doktor yine verdi. 4 haftalık hamileyim bir sorun olur mu
Noyimommy ozguler ben de bir hafta arayla kullanmıştım mesanede kalıyormuş sonra idrarla atılıyormuş ilaç doktorum öyle demişti