Ilk gebeligim bir bucuk sene once idi. Ilerleyen aylarda sırtustu yatinca ya da dik oturmadigim zaman bel agrim, tutulma tarzi oluyordu.. Bu gebeligimde ilk aydan basladi ve su an 3 bucuk aylik bel agrim beni cok zorluyor. 1 dk bile sirt ustu kalsam yerimden kalkamiyorum, acidan agridan bagriyorum. Inanilmaz siddetli, cam kiriklari batiyor resmen. Bu kadar siddetli agri yasayan var mi?