evrem07 Kızlar merhaba, ovitrelle de 10. Günüm beta 3.80 çıktı.Sizlerinki kaçıncı günde yükseldi? Benimkide yükselir mi acaba 😔 bu ay gonalf+ovitrelle ile denedik çok umutluydum.
evrem07 dilbenuro ovitrelle iğnenin etkisi de olabilir diyorlar ama bilemedim. Bekleyebilirsem en sağlıklısı regl günümü beklemek