10+5deyim şuan tüm ramazan orucumu tuttum ama kahvaltılık şeylerden o kadar çok tiksinmeye başladım ki özellikle sahur kelimesini duymak bile sanki midemi bulandırıyordu 🥲 Hep gece yatmadan önce farklı şeyler tükettim.
Şimdi bakalım ramazandan sonra nasıl olacak
benim gibi olanlar var mı ?