Bende 30+2 Benimde hep sert haftalardır , kabızlıkdan diyedir önemsemedim ama bu seferde 2 böbrek tarafımdada ağrı olustu sertlikten pazartesi randevum var bekliyorum bakalım sertlik yüzünden nefesım daralıyo yürümem zorlanıyor birde bebek toplanıyo hepsi bi arada oluyo korkuyorum 😔