Kızlar merhaba, ben elenatal 1 kullanıyordum ama şuan 24+5 deyim doktora sormak hiç aklıma gelmedi o da 2 ye geç demedi. Biraz araştırdım da 4. Aydan sonra elenatal 2 kullanmak gerekiyormuş. Haftaya Salı kontrolüm var çok mu geç kalmış olurum? İçinde farklı olarak omega-3 varmış ve ben hiç balık yemeyen biri olarak en eksik vitaminim o. Biraz panik yaptım şimdi beyin gelişiminde bir sıkıntı olursa diye.