mucizem442 benim ilk gebeliğm de gobek bölgem yaglı değldi ama 21.haftada hisstmiştim
Şimdi ki gebeliğmde biraz kiloyla hamile kaldım 92 maalesef :(( ama yine 22 de hissettim dr a sordum endişelendim hatta bu durumdan
Dr dediki plasenta karnın ön tarafnda hareketleri az hissetmen normal. Ilerde daha net hissederdin dedi
Şimdi 28.haftada kudurmaktan durmayan evlatcım beni oturduğm yerde silkeliyor 😂 şakasız sendeliyorum karnım falan oynuyor 🤸♀️😆