Aysingeldiislerdegisti
Kızlar birçoğunuz bebek yağı kullanma planlarınızda saf zeytinyağı kullancaz demişsiniz. Doktoru mun dediklerini aktarıcam. Evet zeytinyağı doğal bakım ürünü ama saf zeytin yağları çok asitli. İlla ki kullanıcam derseniz buharda ısıtıp soğutun biraz asidini alır.
Bebişlerinizin zaten vücudlarının belşi bir yağ dengesi var dışarıdan müdahale ile bozmayın derim benim fikrim tabi belki ayda yılda birkere.
Poposunda da sürekli zeytinyağı kullanmayın derim. Gaz aıkıntısı yaşadığında karnına masaj için kullanabilirsiniz.
Dikkat etmekte fayda var. Her cilt bir değil hassas ciltlerde aıkıntı olabiliyormuş. İleride de cilt yap dengesi bozulabiliyormuş