Kızlar 1 tane oğlum var 4 yaşında ikinci çocuğu düşünüyoruz. Regl den 5 gün önce ilişki sonrası pembe leke gördüm sahura kadar peçeteyle sildikçe geldi aferdersiniz 🤭 Sonrasında durdu gelen giden yok . Bacak uyuşması var bel ağrım olurdu o yok sadece birde göğüs hassasiyetim var iki gün önce fazlaydı ama şuan azaldı tecrübelerinize ihtiyacım var yerleşme mi yoksa çok merak ediyorum fikirlerinize ihtiyacım var 😮💨