Çocukken annem “hadi hazırlan” dediğinde
çok da anlam vermezdim açıkçası…
sadece bir an önce bitsin isterdim 😅Şimdi aynı şeyi ben yapıyorum.Suyu hazırlarken bile içime tuhaf bir huzur geliyor.Sanki o suyla sadece yıkanmıyoruz da üstümüzdeki bütün ağırlık gidiyor gibi…Bayrama daha temiz, daha hafif girmek gibi… Annemden gördüm, ben de devam ettiriyorum.Belki çocuğum da büyüyünce hatırlar…Bazı şeyler gerçekten alışkanlık değil,
insanın içine işleyen bir his 🤍
Sizde de arefe günü böyle bir şey var mı? 🙈