cutebabymomm valla bence çok keyfine düşkün. Neden derseniz ikinci kızım boğa burcu olan. İlk kızımı Vajinal doğumla dünyaya getirdim. Fakat ikinci kızım zahmet Edip dönmedi makat gelişti o yüzden sezaryenle doğdu hiç gelesi yoktu yani doğmak için bile kendini zahmete sokmadı öyle söyliyim 😂 örneğin ilki ile kıyaslayabilirim. ilk kızım ikizler burcu o çok sosyal herkese gülücükler saçan bir bebekti fakat boğa burcu olan kızım ilk altı ay özellikle benden başka hiç kimseye gitmedi insanları yabancılıyordu fakat ablasının olmasından dolayı büyük ihtimalle şu an hiç de sakin bir bebek değil. belki öyle olurdu yapısal olarak bilmiyorum ama önünde bir abla olduğu için isteklerini alabilmesi adına biraz çirkef olması gerekiyordu şu an fena yani 😂