Ben yedinci haftamda da keseyi gördüm ama kalp atışı duyamadık doktorda sağlıksız bir gebelik olduğunu söyledi ama eğer on gün içinde hayata tutunursa kalp atışlarını duyabileceğimizi söyledi geçen hafta çok az duyduk yedinci haftamdaydım şimdi on gün sonraya tekrar randevu verdi bence biraz daha beklemelisin çünkü insan çok stres yapıyor