fatmabaki Benimde kese yuvarlaktı ilk başta ama son muayenede hafif fasulyeyi andırıyordu bakalım artık bulantı varsa kız yoksa erkek diyorlar bel ağrısı olunca erkek diyorlar:) rmy1
rmy1 fatmabaki aşkım bende bulantı sıfır yani hiç yok 😂 baş ağrısı fazla sadece onun harici pek bir belirtim yok hamileliğe dair
fatmabaki rmy1 bende de bulantı sıfır kasık ağrısı falan da yok arada bir bel ağrısı oluyor akıntı desen fazla var göğüs hassasiyeti bi geli bi gidi😎bu belirtilere göre bakalım bebiş ne olacak
fatmabaki rmy1 bilmiyorum nedense içimden ve beni görenler erkek çocuğu güzelliği var diyorlar bana 🙃
rmy1 hasret_sakar33 yaaa bende aşırı kız hissediyorum ama mide bulantım felan hiç yok sende var mıydı 🥰
hasret_sakar33 rmy1 oğlumda hiç yoktu bu gebeliğimde mide bulantım var 12+5 deyiz doktor kız dedi %70 ama baklaım 🥰☺️
rmy1 fatmabaki ay hadi inşallah gönlünden geçen olsun ben kız istiyorummmm önemli olan sağlıklı olması tabi ama insan heyecanlanıyor
fatmabaki rmy1 elbette kuzum eli ayağı sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değil kız erkek farketmez kesinlikle 🩶