birerkekannesi__ bende ne yapmam dediysem yaptım ve kimse büyük konuşmasın bazı bebekler yenidoğan bile olsa uykuyu kabul etmiyor. Kolumda pışpış yapa yapa kolum kopmuştu ayakta salladım bir süre. Hamak beşik kullanımı o kadar rahat ki, eğer mümkünse ondan alın, ayakta sallamaktan iyidir, hem hafif hafif sallarsınız bir sure kendi kendine de sallanıyor. Kundak çok işe yarıyor çünkü elleriyle uyandırıyorlar kendilerini. Gündüz bile olsa karanlık ortamda daha iyi uyuyorlar, bide dua 🤗