serenss aynı Ben, önceki hafta doktora gidiyorum, sonraki hafta burada okudukça içime dert oluyor bahane bulup devlete gittim bir de. hatta eşim kızdı her hafta gidiyorsun bir şey yok diye ama işte insanın içi rahat etmiyor. Ama gerçekten engelleyin karşınıza çıkmayınca o vesveselerden de kurtuluyorsunuz