Dün E-bebekten giyilebilir tekli lansinoh marka göğüs pompası aldım alalı daha 1 gün oldu alttan süt sızdırıyor, hava alıyor çekim gücü de zayıf. Bu durumu yaşayan ya da başka marka kullanıp memnun olan var mı? Çocuğum henüz 6 günlük sarılık geçiriyor göğüs ucum yok her şeyi denedim emziremiyorum. Lütfen memnun kalacağım bir marka varsa önerir misiniz 😔