kemalefe kızlar 34+2 haftalık hamileyim ağdaya alerjim var jiletle de göbeğimden göremiyorum bacağım orman gibi oldu tüy dökücü kullansam olur mu ?
kemalefe Elisa0110 ileri derece miyop var bende gözlük kullanıyrum egilince düşüyor gözlük sinir oluyorum😂
kemalefe badhomian Aşkım ağda bittikten sonra bacağımda kırmızı benekler çıkıyor sonra da kaşınıyor sanki jiletle alınmış gibi yaniyor
kemalefe minikbebegim06 Hassas ciltli olanindan kullandım canım fazla da bekletmedim kokusu falan da yoktu
minikbebegim06 kemalefe kokusundan değil ki ne kadar hassas içerik yazsa da cilt emdiği için bebeğe zararlı diye doktorlar önermiyor
kemalefe momsy bizim burada çerçi uzqk ya bacağım için kullandım fazla bekletmedim zaten weet hassas ciltler için olanından aldım