Bugün kontrole gittim el ayak kaşıntılarım vardı ve kramp doktor safra kesesi asidi olabilir dedi kan verdim ama 2 hafta sonra anca çıkar bayramdan dolayı doktor acil dedi yatış verebiliriz dedi ve bebeğin kalbi durabilir dedi bilgisi olan var mı bu konuda iki hafta çok uzun