Kızlar ciddi anlamda ağzımın tadı yok. Yani metalik tat hissi bu mu bilmiyorum ama özellikle öğleden sonra ağzım tamamen bi tuhaf oluyor sürekli bir şey tıkıştırasım geliyor. Acımsı acımsı bir tat tarif bile edemiyorum. Boş kaldıkça keyfimi kaçırıyor ya. 7. Hafta oldum bugün, bulantım yok diye sevinirken bu tatsızlık arttı. Bulantının ayak sesleri mi bunlar? 😟 bir de nasıl geçer sürekli kraker mi kemirmeliyim? Özellikle su içmek çok zor geliyor bu tatla.