giizooss banada aynısı oldu 2 Nisan itibariyle 34+0 oldum 33+5 de iken takipli doktorum sabah muayenede en derin yer 1 cm su çok çok az en alt sınırda dedi ki son iki haftadır az diyordu perinatolojiye yönlendirdi öğleden sonraya gittim ve en derin yer 5 cm ölçüldü bunun raporunu ona atınca imkansız bu bence risklisin başka doktor bul benle devam etme başka hastaneye git dedi ve takibimi sonlandırdı bakalım ne yapacağım ilk gebeliğim ve 21 yaşındayım korkuttuğuyla bıraktı beni