klncbebek sulekeser 36+4 pazartesi günü kontrol var 1 Nisan’a gün vermişti doktorum sabırsızlıkla bekliyorum hazırlıklarımız tamam çantam kaldı sadece onada elim varmıyor 😀Hayırlısıyla bebişlerimize kavuşalım İnşallah 🤗🤲
klncbebek merve__12 sizinde bebek hareketlerinde azalma oldu mu? Benim 3 gündür azaldı doktorumda şuan memleketinde Pazartesiyi bekliyorum ama hareket edncede aşırı canımı yakmaya başladı
merve__12 klncbebek bizim en başından beri bi gün bi günü tutmuyor ya zaten 7/24 hareket eden bi çocuk değildi bazen şaşırıyorum iyi hareket etti diyorum bazen zorla hareket etsin diye dürtüklüyorum 😅
klncbebek merve__12 evet sezaryen bu ikinci doğumum olacak nasipse😊benimde aynı hep dürtüyorum hareket etsin diye dün iyiydi mesela hatta akşam doğuruyorum sandım o kadar canımı yakıyordu bugünde tam tersi herşeyi yapıyorum hareket etsin diye🤷
merve__12 klncbebek evet 😅 kızlar da hareketler daha az seyrek oluyo diye duymuştum ondan sordum erkek bebişler daha hareketli hep
klncbebek merve__12 aslında ilk gebeliğimde de aynıydı oğlumda hareketsiz bebekti ama kızlarda daha çok toplanma ve az hareketli oluru bende duydum bu bebek hareket etmiyor dedikçe Özellikle annem kızlar böyle olurrrr lafını çok duyuyorum😀
merve__12 klncbebek birden sertleşmeler başladı mı sizde de kasıklarıma doğru karnımın alt kısmı birden taş gibi oluyor yalancı sancı dedikleri bu öu acaba bnm ilk hamileliğim sonra kendi kendine geçiyor ama ağrı acı yok
klncbebek merve__12 evet sertleşyor kasılıyor elimle ovalıyorum geri yumuşuyor benim daha çok adet sancısı gibi kasıklarım ağrımaya başladı muhtemelen yalancı sancılar ilk hamileliğimde hiç sancı yaşamadım o yüzden nasıl bişey bilmiyorum bende anlayamıyorum