Bugün prof bir doktora gittim. Çikolata kistim var hamile kalamıyorum. Yaza tüp bebek yapacağız ama o zamana kadar akşam 22 de 10 mg lık melatonin kullanmamı söyledi. Ama eczanelerde sordum hep 3 mg var. İnternetten de güvenemiyorum. Nereden bulabilirim?