Hamileliğimden önce yaklaşık 10 yıl anksiyete tedavisi gördüm. İlaçlar, terapiler vs. Şuan ilaç kullanmadan bir gebelik geçiriyorum. Zaman zaman çok dip hissediyorum ama bir süre sonra normal yaşama dönüyorum. Kaygılarımın en büyük sebebi geleceğe dair olan belirsizlikti. Doğum başlı başına bir bilinmezlik. Düşününce uykum kaçıyor ya da Nabzım hızlanıyor. Doktor antidepresan kullanabileceğimi söyledi artık 27+5 teyim. Ama ben şuan için düşünmüyorum . Zaten yıllarca kullandım. İlaçla bir şeyleri öteliyorum. Baş etmek daha iyi hissettiriyor gibi. Ama dediğim gibi doğum zamanı yaklaştıkça daha panik ve stresli veee depresif olmaktan korkuyorum. Bebeğe ve kendime bir zarar gelmesinden.. Uzun lafın kısası benim gibi olan anne adayları vardır eminim. Bu süreç için tavsiyeniz var mı? :,(