ilkiminannesi yani genel konuşamam ama benim hiç bulantım kusmam olmadı iştahım hep yerindeydi 5. Aydan sonra da iyice açıldı. Yemek yerken yanında ekmek yememeye dikkat ettim canım tatlı istediğinde evde yapıp yemeye çalıştım dışardan çok almamaya çalıştım ama yine de kilo 20 kilo aldım. Olsun sağlığımız yerinde kilo verilir nasılsa 🤗