ayseoztuten12 Kızlar merhaba 6+3 hamileyim ama kasığımda ağrım var yoğun bi şekilde dün doktora gittim kalp atışını duydum gördüm lekelenmem olmuştu az bi dün bugün öyle bişey yok ama ağrım var neden olabilir sizce
tahamommy ayseoztuten12 o haftalarda gayet normal olabiliyor kendinizi yormadan günlük yaşantınıza devam edin derim, bol bol dinlenin
Selim_Alparslan ayseoztuten12 Progestan vermedi mi? Bence bol bol dinlenin çünkü ilk 12 hafta düşük riski oluyor. Kendini yormayın ağır işlerden kaçının 🩷🫶