Selammm ilk gebeliğimde yani 5 sene önce bu hesabı açmıştım ve hamileliğim boyunca düzenli kullandım. Şuan ikinci bebeğime 11 haftalık hamileyim ve tekrardan bu hesaptan devam etmek istedim🙈🧿
Benimle aynı haftada olan hanımlar nasıl geçiyor gebeliğiniz ?
Herşey yolunda mı ?
Benim biraz mide yanmalarım oluyor ve bu zamana kadar sadece 1 kere kustum
Oğlumda sürekli mide bulantısı ve kusma yaşıyordum
Yani bu gebeliğim ilkiyle çok farklı ilerliyor
Sizin de öyle oldu mu ?