beyzakilik merhabalar, endişenizi çok iyi anlıyorum ama bu dönemde çevremde kim hamile kaldıysa ben de dahil hepimizin kanaması oldu. Görümcemin plasenta yerleşiminden arkadaşımınki kese etrafı düşük tehlikesiydi benim ve diğer arkadaşımın bir sebep bulunamadı en son bir doktor bana olabiliyor rahim önceden kalan kanı atıyor parçalı kan kırmızı yoğun kanama olmadan ağrı olmadan korkma demişti hepimiz bebişlerimizi bekliyoruz. Siz de bir doktora görünün en azından neden kaynaklandığını öğrenirsiniz 🙏🏻 geçmiş olsun