12245 Kızlar 39+1 gebeyim vajinal bölgede kolaltı ve makat bölgemde aşırı kararma oldu ben anlamıyorum ya bu ikinci doğumum olcak neden böyle oluyor aşırı utanıyorum
NobleMom 12245 Benim iki hamileliğimde de vajinal kararma oldu. Doğum yaptıktan sonra geçiyor merak etmeyin. 40 ım çıktığında eski haline dönmüştü rengi ✨
aslmoms 12245 utanmayın bunlar doğal süreçler. renk açılacaktır. hotmonal olarak kararmalar olabiliyor
Bereninannesi Hep böyle miydi ilk defa mı oluyor doğumunuz da yaklaşmış hormonlar mı etkiliyor acaba bi doktorunuzla görüşün isterseniz
NobleMom 12245 Güneş yanığı soyulur gibi soyuluyor o bölge ve eski haline geliyor hiç merak etmeyin 🙏🏻 Hormonlardan dolayı gebelikte kararma çok oluyor 🙂
sarilale123 12245 doktorların buna dikkat edeceğini sanmıyorum bile ki, onlar da biliyordur hormonlardan böyle olduğunu. zaten biz takıyoruz bu durumu onlara göre normal, hiç çekinmeyin
Ceku256 12245 boynum da dahil dediğiniz gibi her yerim kapkara olmuştu ama doğumdan sonra geçti hormonel bir durum