Kızlar 3 hafta olacak önce kahverengi akıntı sonra kanlı akıntım olmuştu acile gittiğimde küçük bi kanama alanı olduğunu söylediler progestan verdiler hala kullanıyorum. 10 gün sonra kontrole gittiğimde kanama alanı yok dediler. 2 gün önce de ikili tarama testi için perinatolojiye gittiğimde yine sordum kanama alanı yok dediler ama bugün önce kahverengi akıntı geldi sonra yine çok hafif pembemsi akıntı geldi ne yapsam bilemedim acile gitmem gerekir mi? İlkinde böyle şeyler yaşamadım başına gelen varsa yol gösterebilir mi?