slann şu an var ya aslında tamamen içimden geçeni söylediniz en başından beri erkek hissediyordum herkes ama herkes erkek hissediyordu birde elhamdulillah 2 kızım 1 oglum var 1 tane daha oğlan hayal etmiştim belki de o yüzden öyle hissetmiştim ama nub teorisine göre kız dedi ve o görüntüye benzeyen çok kişi gördüm hepsinin kız yani bence kesin kız ve hatta normalde benim doktorum asla asla emin olmadan tahmin bile yapmaz 16. Haftadan önce asla söylemezdi ilk defa hem nub teorisinden bahsetti hemde tahmin yaptı kız dedi buraya attım %95 kız dediler o yüzden bende ikna oldum yani 😂