11 haftalık hamileyim. Son bir aydır kilom sabit gidiyor ama ondan öncesinde 1,5 kg aldım. Bu kadar kilo alınca kendimi bir şekilde durdurduğum için kilom son ay sabit kaldı ama doğru bir beslenme mi emin de olamıyorum. Bilgisi fikri olan varsa yorumlayabilir mi bir günde yediklerim ve yaptıklarım şu şekilde
Kahvaltıda peynir kaşar peyniri mutlaka yiyorum, salatalık havuç yiyorum, bazen domates ve zeytin ekliyorum, bazı gün lavaş bazı günler tam buğday ekmek yiyorum. Mide bulantım çok olduğu için yumurta ne kadar istesem de asla yiyemiyorum pişen evde bile duramıyorum hatta.
Öğlen yemek olarak değil de elma mandalina armut muz ne varsa ondan yiyorum. Doktorum her gün bir bardak kahve içmeme izin verdi bende her gün bir bardak latte içiyorum. 2 ceviz, 4-5 çiğ badem, 4-5 çiğ fındık mutlaka yiyorum. Bazı günler kaju, antep fıstığı, çiğ kabak çekirdeği ekliyorum açlık durumuma göre. Akşam yemeklerinde et, tavuk, balık, bakliyattan biri mutlaka oluyor yanında pilav makarna olabildiğince az yiyorum. Her gün mutlaka 3 lt su içiyorum ve akşamları 2-2,5 km yürüyüş yapıyorum.
Buradaki sıkıntı şu akşam yemeğinden sonra bir şey yemiyorum sabah kahvaltımı da 11 den sonra yapabiliyorum anca dolayısıyla çok aç mı kalmış oluyorum o arada. Bu bir sorun olur mu veya gün içinde yediklerim yeterli olur mu