smyyy95 geçen ay döngümün 19.günü pik gördüm maalesef olmadı tsh yüksek çıktı 7.96 doktor ilaç başladı ve selenyum önerdi bugün döngümün 12. Günü akıntım başladı sizce bu ay erken yumurtlama görebilir miyim test belirgin çıktı biraz
seweyt smyyy95 bende başladım ama yeni başladım ilk defa iki gündür başladım. .hep saat , 15 30 da adetim 6 mart ama pik göremiyorum ne olur nasıl kullanıma yardımcı olun ben saat yazamadım saat niye yazdınız
smyyy95 duyguklcc forum yazan yer gir üstte üç çizgi var orda resim yükle yazıyor ona basınca görürsün zaten
dilaradoyan duyguklcc Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
smyyy95 seweyt kıyaslamak için hep aynı saatte yap ki doğru piki görmek için bende 4 aydır yapıyorum bu 5.ay olacak dikkat etmen gereken şey aynı saatte ve yapmadan 2 saat önce sıvı alımını kesmen inşallah piki görürsün döngün kaç gün biliyor musun
seweyt smyyy95 sizin adetlerimiz düzenli mi brn bu ay başladım siz niye yakalamadiniz ki beş ay uzun bir zaman
smyyy95 seweyt normalde adetlerim düzenli olurdu iki aydır 35 günde bir olmaya başladım ve doktora gittim tsh yüksek çıktı ve haşimato hastası olduğumu öğrendim doktorum da takviyeler verdi bana selenyum ve inofolic combi diye Bir vitamin verdi şimdi onu kullanıyorum
seweyt smyyy95 benim şuan normal sadece ocakta dört gün gecikti. Ama yine bilemedim ya sizin hiç cocguniz var mi
seweyt bebegimle_ben şimdi test yaptim ovulasyon testi iki çizgi oldu bir dk içinde fotoğraf yükleyemiyorum şimdi bune demek oluyor yani
seweyt smyyy95 csnim ben şimdi testi yaptım bu sefer iki çizgi bine demek oluyor fotoğraf yükleyemiyorum