kelebegim123 Bilged erkek bebek mide bulantısı yapmaz dediler 14. Haftaya kadar kustum Ayrıca sivilcelenmiştim çok fazla kız bebek annenin güzelliğini alır derler ama benim oğlum almıştı Bütün kız bebek belirtilerini yaşayıp erkek bebek doğurdum 🤣🤣🤣
senaninannesi_ Almirolie kızlar annelerinin güzelliğini alır dediler hep bende bi değişiklik yok güzellik geldi acaba kızım çirkin mi olacak diye düşünüyorum 😂😂😂
Almirolie senaninannesi_ hahaha 😂😂eminim oda güzel olacaktır ☺️ama benim bebeğim doğduğunda güzeldi sonra çikinolfu sonra birden güzelleşti kayınvalidem her gördüğünde kuğu oldu diyor 😂
2cock slann yani bazen kiz gibi gorunup sonradn nubun acisi degisebiliorms bnde haftaya 16 olucm 3lu tarama icingidicm o zmn bi daha bakicm oda olmazsa artk ayrintiliyi beklicmbnm doktornyuzde 80 deynce bn artk tamam kzdr demstm Bklm degisickmi😀
melisa_dfj slann denildi hatta yüzde 90 kız dediler 16+0 üçlü tarama testinde 16+4 erkek çıktı sonra 15 gün sonra özele gittim renkli ultrason kesin erkek çıktı doktor bu bariz erkek dedi
caglazumra slann evet doktor bacaklarını çok sıkı kapatmış hiçbişey göremiyorum dedi kesin kız yada erkek demediği için çok merak ediyorum ☺️
hulyalarda meri0602 benim 6. Ayda eski haline gelmişti😁 bende diyordum böyle mi kalacak bunlar hiç çekici değil diye 😁 göbeğindeki boyuna çizgide aynı zamanlarda yok oldu
meri0602 hulyalarda daha 13 haftalık benim göğüste ki o karartıyı atlatamadım bide göbekte de mi olacak 🤪😂
hulyalarda meri0602 boyuna bir çizgi oluyor😆 elmayı boyuna kesmiş gibi😄 benim 6. Ayda belli oldu oğlum 6 aylık olasıya kadar da gitmemişti😁 değişik bir şey yaa
mucizebebeklerimiz sibel3329 herşeye aykırı bir bir bebiş harika 😂 bir tane şarkı sözü varya sen herşeye tepki diye dünyaya gelmişsin 😂😂 tam sizin bebeğiniz için 😂 şaka bir yana sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️