badeko katılmıyorum. Tabi ki sağlıklı olsun hepimizin duası bu yönde ama ilk beneğimde de içime daha sıcak gelen bir cinsiyet vardı. Kızım olsun çok istiyordum. Doktor kız dediğinde elim ayağıma dolaşmıştı. Emin değilim ama erkek dese kısa bir hüzün yaşardım sanırım. İkincisinde de kız çok istiyordum. Doktor kız dediğimde gülümsememi durduramadım. Dediğim gibi tabi ki sağlıklı olmaları kadar önemli hiçbir şey yok oğlum olsa da canımla kanımla severdim ama bence insanın bir cinsiyete daha yakın hissetmesi de zorbalanmamalı. Özellikle de sizde ikisi de yok ne fark eder gibisinden. Yani ilki kız diye ikincide herkes erkek istediğimi düşündü mesela ve inşallah oğlum da olur onu da tadarsın diye dua edildi hep. Böyle düşünmüyorum. Yani benden ve kız çocuğu sevgimden dolayı olabilir bilmiyorum tabi ki ama bu düşünce bana çok anneannevari geliyor.