merve__12 Hanımlar tesettürlüler için soruyorum özellikle hastanede doğumdan çıktıktan sonra pijamayla mı durdunuz Refakatçi saatinde illa ki gelenler olacağı için pijama dışında bir şeyle durabilir miyim diye düşündüm siz nasıl yaptınız
betulco merve__12 bebeğini sık sık emzireceğin için düğmeli bir pijama takımı tercih edebilirsin Zaten yanına hırkada götüreceksin ben fermuarlı bi hırka tercih edicem o daha mantıklı olur diye düşündüm diğer kısa yeleklerden
sarilale123 merve__12 Ben yazın doğum yapmıştım pijamam, geceliğim kısa kolluydu üstünün sabahlığı vardı, onu giyiyordum yürüyüş falan yaparken, yada biri geleceği zaman dizlerime kadar örtüyordu. Zaten önce bayanlar girip müsait misin diye soruyor