İyi bayramlar🍬🍬
1oglananasi 🥹😊
tugbaatas geçmis olsun durumun nasıl oldu neden hastanede yatıyorsun
elifayaz112_ bebeğimin suyu biraz azalmıştı yatış verdiler 10 gündğr yatıyorum🥹
iyi bayramlarrrrrr guzel anneler🥰🥰🥰
tugbaatas geçmiş olsun inşallah sağ salim tez zamanda hastaneden çıkarsın
İyi bayramlar 🤍