19 aylık oldu bebeğim, günlerdir ağzına tek lokma sokmuyor. Dünde neredeyse bir kaşık zorla yedirdim. Bugün zorladım kendini yerlere atmaları, istememeleri artık sabrımı taşırdı. Süt içmek ısrarla istiyor. Sütten keseceğim ancak Bu süreci azaltmaya çalışmamla daha da çok arttı. Sütten en kesin nasıl kesebilirim? Neler yaptınız acaba?