deniz1243 Merhabalar. Kaçıncı haftalarda süt/sıvı üretiminiz oldu? Bu doğumdan sonrası için iyi bir işaret mi yoksa pek bir etkisi olmuyor mu?
eminaas deniz1243 benim doğumdan önce hiç süt olmamıştı doğumdan sonra gelmişti ama 2,3 saat sonra çünkü geceden aç ve susuz bırakıyorlar biseyler yiyince gelmişti
sarilale123 deniz1243 benim doğumdan sonra geldi. Hatta süt olsun diye, hastane lohusa şerbeti falan getirmiş odaya. hemşire önce ondan içmemi istemişti çünkü geceden beri açtım.
tugba0305 deniz1243 benimde 30.haftada başladı tam süt değil ama hem şeffaf bir su hem de sarımsı beyazımsı süt ama bir damla falan