arven000 Kızlar size bir sorum olacak Kıyafetleri tabiki kategorilere ayırarak yıkıyoruz bu şüphesiz pekii kirli sepetine de atarken o ayrımı yapar mısınız?
1cey arven000 hayır, ikili kirli sepetleri var aslında bunun için daha pratik, ama atarken ayırıp koymuyorum tek olduğu için karışıyor zaten 😅
arven000 aslans 1cey Sss1947 eminaas Kızlar mesela iç çamaşırları ile dışarıda giyilen kıyafetlerin ayrı koyulması mı gerekir sizce kirli sepetine? Çoraplar ile atletlerin değmemesi vs gerekir mi? Kirli sepetinde beklerken ama kızlar tabi ki makinede ayrı yıkanır
1cey arven000 sonuçta 1 ay giymiyoruz ve yıkanıyor, temizleniyor, değmesi bu zamana kadar bizde problem yaratmadı 😅 çok titizlik bence o🤷🏼♀️ zaten çok kirliyse temas etmemesi gerekiyorsa direk makineye atarız
lotusflowers Böyle şeyler çok abartı değil mi ya. Tek bir sepetim var hepsini oraya atıyoruz. Açık renk koyu renk olarak yıkıyorum sadece. Hayatı kendime zindan edemem kategori falan ayırıp 😄
sarilale123 arven000 mutfak örtüleri hariç, hepsini kirli sepetinde ayırmadan biriktiriyorum. Dolunca zaten ayırıp ona göre yıkıyorum
Busranur_mnts arven000 hiç o kadar ayırmam çorap çamaşır günlük değişir zaten kirli değildir beyazlar ve diğerleri olarak yıkıyorum bi tane sepetim var yerim geniş değil sadece bebeğin kıyafetleri için küçük hasır sepetim var onu ayırıyorum
ebrudefnee arven000 beyaz ve renkli ayrı olan 2 bölmeli kirli sepeti var atarken renkli ve beyazları ayırarak sepete atıyorum bide kızımın kirli sepeti ayrı onun kıyafetleri ayrı sepette bizim kıyafetlerle karışmıyor
mervekalkann arven000 hiç gerek duymuyorum açıkçası yıkarken ayırıyorum önce renkli mi beyaz mı atacaksam ona göre yıkıyorum. İkili sepetler var ama evde ona uygun kategorize edip o şekilde kirliye atacak eşiniz ve çocuğunuz yoksa anlamı olmaz o yüzden anam babam usulü devam 😅