elifylmz3 yani doktorum bana tansiyonun 13/9 olduğunda haber vereceksin 14 ü görürsen direk hastaneye geleceksin dedi başka da hiçbirşey demedi. Bizim haftamız büyük olduğundan sanırım hareket takibi ve Perinatoloji muayenesi istedi bebeğe giden damarlarda sıkıntı var mı diye çok şükür onda da sıkıntı çıkmadı. Kendi kuzenim de kadın doğum uzmanı onunla da konuştum tansiyona dikkat et dedi sadece.
Yani endişe edecek bir durum yok çok şükür stres yapma Kİ tansiyonun yükselmesin 🙏