Derya2 Arkadaşlar açıklık muayenesi sonucu hafif kanama leke gelmesi normal mi? Birkac kere daha olmustum hiç lekelenme olmadı ama bugün yaptılar ve biraz geldi normaldir çoğalırsa gel dediler. Aynı şeyi yaşayanlar var mı?
Sibelakta Derya2 cnm büyük ihtmal nişanjn gelmiş doktors gidip anlatman lazm nişan geldikden zonta kimindr acıklıj hızlı ileriyor ihmal etme
Busranur_mnts Derya2 benim de muayeneden sonra hafif kanama olmuştu tek seferlik sonra 2 gün falan leke geldi geçti sonra
ecemk94 Derya2 geçen hafta cumartesi çatı muayenesi oldum. Doktorumda lekelenme veya kanama normal bikaç gün dedi. Lekelenme ya da kanama yaşamadım ben.
Derya2 babymom2026 evet yani açıklığım vardı zaten tekrar kontrole geldim alttan muayene ettiler ilerleme varmi diye sonra leke geldi
Derya2 Sibelakta ama muayene edilince geldi az sekilde silince geliyor çıkmadan sordum normal dediler çoğalırsa gel dediler nişan mıdır sizce 🥹
Sibelakta Derya2 nişan cnm muane esnasında da da geliyor başka doktora git anlst oda aynsını der nişan der
Derya2 ecemk94 çok az sekilde geldi ama bi korktum tabi sorunca normal çoğalırsa gel dediler sağolun cevabınız İçin