Sizce ? 10+6 dayız
kelebek_2 Kız hissettim ✨🩷
kelebek_2 açısı çok net değil ama kız gibi inş sağlıcakla gelsin💓
kelebek_2 pek anlamam ama kız hissettim sağlıkla gelsin inşallah
kelebek_2 kız gibi 🥰
NobleMom yiaaa🤗❤️
kelebek_2 Siz ne hissediyorsunuz 🙂
arzucagil inşallah aminnn🤗
yesimd31 inşallah amin🤗
NobleMom ben hissedemiyorum da kız istiyorum inşallah sağlıkla olsunda🤗
hasret_sakar33 ya inşallah 🤗🌸
kelebek_2 Sağlıkla gelsin o zaman ✨🤍
NobleMom inşallah amin🤗🌸
kelebek_2 nub teorisine göre chat gbt ye yorumlatsana benimkini 10 haftalıkken bilmişti
kelebek_2 kız gibi, hayırlısı olsun
sarilale123 amin inşallahh🤗🌸