NobleMom mery_nil Kese şekli yuvarlak olunca erkek diyorlar buradaki annelerimiz 🙂 Yüzü henüz tam seçilmiyor ama bakınca da erkek gibi hissettim. Benim ki tamamen hissiyat 🙂🩵