Kızlar dün sabah kalp atışları için kontrole gittik doktor adet tarihine göre 7 haftalık ama keseye göre 6 haftalık dedi ..alttan baktı kalp atışları duyulmadı .ama kesenin içinde canlılık var dedi..
akşam oldu tam iftar vakti 7 de ceviz büyüklüğünde kırmızı kan geldi iç çamaşırıma..
Hemen acile gittik
Ben gidene kadar kanamam daha arttı .doktorun yanına girmeden tuvalete gittim çişle birlikte inanılmaz kan aktı kırmızı ve sulu tam adet kanaması ..
Daha sonra doktor karından baktı ama anlayamadı bişey alttan bakmak istedi .alttan baktıgındada kesenin etrafı kanlanmış ama kese hala duruyor içinde de canlılık var dedi ..kalp atışları ilk defa acilde çok uzaktan 2 kere pıt etti duyuldu başka gelmedi ..
Düşük iğnesi yapıldı ..birde fitil verdi doktor .
kan uyuşmazlığı da vardı bende onun içinde ekstra iğne yapılması lazım dedi .bunların hepsi yapıldı …
Bu acildeki olanları takipli doktoruma anlattım sabah gel bakalım dedi ..
bu sabah tekrar alttan baktı kese duruyor yine canlılık var ama kalp atışları zayıf dedi ..şu an yapmamız gereken hersey yapıldı bekleyeceğiz dedi ..bayramdan sonra kontrole cagırdı tekrar gidicem kalp atışları için ..
Kanama durdu ama her tuvalette peçeteye sildiğimde pütürlü kahve rengi leke şeklinde geliyor ..
Bu durumu yaşayan,bilgisi olan varmı aranızda 🙏🏻