BurcuMusti3107 Öncelikle geçmiş olsun ve hayırlı olsun sağlıkla büyüt bebeğini, herkesin doğumdan sonra iyileşme süreci farklıdır bünye ile alakalı ben sezeryandan sonra sadece ilk 3 gün çok zorlandım sonrasında ayaklanmıştım yavaş yavaş zaten uzun süre hareketsiz kalmak iyileşmeyi zorlaştırıyor, dikişlerinde ağrı olması çok normal eğer dikişlerinde kanama akıntı enfeksiyon vs bir şey yoksa ağrıması çok normal çünkü doğum esnasında çekilmeler itilmeler vs dokularda ağrıya sebep oluyor zaten ben kendimden de örnek verecek olursam ilk gün nerdeyse hiç bir şey hissetmedim ama iki ve üçüncü günde dayanılmaz bir ağrı vardı sebebi de o dokuların ameliyat esnasında zedelenmesi bununda anestezinin ilaçların vs etkisinin geçip ortaya çıkmasıymış, ama en önemlisi psikoloji kendini iyileşemem çok ağrım var diye şartlarsa daha da zorlaşır sürecin mentalin iyi olursa toparlanmanda kolay olur bide dediğim gibi sürekli hareketsiz kalma yavaş yavaş yürü ne kadar zor da olsa