zfrnemos sema0526 bence doktorunuza sorun bı yerde gormustum öksurmek bebegı asırı rahatsız edermıs cok gecmıs olsun ınsallah gecer bıran once. Taze zencefılı kaynatıp balla karıstırıp için bence grıbede bıre bır ve zararı yok gebelıkte
saadet2308 Canım Benin öksürüğüm cok fazlaydı doktora gittim agumentin yazdı birde şurup ama şurubu sadcee 3 gün kullan dedi şükür geçti şurup da OKSABRON 50 mg 5 ml
hollyymollyy Bende hastayım bugün öksürüğüm iyice arttı çok tedirgin ediyor kasıklarım ağrıyo geriliyor öksürünce çünkü :( napcam bilmiyorum bal limon su dışında bi şeyde yapmıyorum
zfrnemos hollyymollyy taze zencefılı kaynatıp balla karıstırıp ıcın gunde ıkı fıncan rahatlatır balgamı soker zararsızdır gebelıkte
sema0526 hollyymollyy acile gittim ben hiçbirşey demediler ıhlamuru bile sadece günde yarım fincan iç dediler