39+3 olduk ama hala sancım yok 1 gün önce nst ye taktılar çıkmadı alttan muayane de nişan gelir diyorlar ama gelmedi 3 gün geçti üstünden . 1 kilo hurma yedim son haftalarda neredeyse ama bebişimin gelesi yok açılmam da hiç yok nolucakkk şimdi başına gelen varmı 🥲 sezeryan doğum yapmak istemiyorum 9 aydır hergün spor yaptım yürüyüş yaptım 😥 🥹