Anneler neler hazırladınız? Neler aldınız? Bir de mayıs sonu da olsa uzun kollu filan almayı düşünüyorum, 40ı çıkana kadar uzun kollu giyer. Heyecan var mı? Benim ikinci gebeliğim hamilelik biteceği için heyecanlıyım 😂🙈 henüz bebek yatağı ve ana kucağı almadım. Baby nest yerine anakucağı alayım diyorum ilk çocuğumda da çok rahat etmiştim