serifeerkok Dr. İrem yaman mı yoksa Nadide Korkut mu? Doktor değiştireceğim için yazıyorum gidenler yazarsa sevinirim
ballicorekcikk serifeerkok hangi doktordan geçeceksiniz? Ben de Ayşegül Hanım’ı tercih etmek istiyorum ama henüz karar veremedim 😞
ozlmozrdl serifeerkok Nadide hn sağolsun bi kez beni çocuk gibi azarlamıştı bir daha gitmedim İrem hanımı bilmiyorum serifeerkok
Melike88_ Merhaba ben Zerrin hanıma gidiyorum çok memnunum. Nadide hanıma da kuzenim gidiyordu biraz sinirli bi bayanmış bişey sormaya korkuyorum diyordu
serifeerkok Acıbadem Hastanesi’ne gidiyordum.Fiyatları çok yüksek olduğu için değiştiriyorum. Çarşamba günü Nadide hanıma gidicem